Gwarancja: 3 lata, door-to-door - tylko u nas, opcjonalnie 5 lat
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 100.000 zamówień
- Otrzymasz fakturę VAT, która jest podstawą gwarancji.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu oferujemy darmową dostawę, 100-dniowy zwrot oraz wystawiamy fakturę VAT, która jest jednocześnie podstawą gwarancji na pełny okres od daty zakupu.
Oryginalne urządzenia MASTER kupisz tylko u Autoryzowanych Dystrybutorów lub Rekomendowanych Partnerów. Szukaj certyfikatów:
moc grzewcza do 3,3 kW, do 11100 Btu/h, do 2800 kcal/h, 1,65 / 3,3 kW, 5630 / 11100 Btu/h, 1419 / 2800 kcal/h |
linia TR |
typ podwieszana |
wentylator osiowy |
min. sugerowana kubatura od 27 m³ |
maks. sugerowana kubatura do 135 m³ |
27 / 38 / 63 / 135 m³ |
maksymalny przepływ powietrza 470 m³/h |
średnica wentylatora 230 mm |
regulacja mocy stopniowa |
termostat pomieszczeniowy zewnętrzny |
zakres ustawień termostatu 5 - 35 °C |
stopień ochrony IP 24 |
poziom hałasu 58 dB(A) |
źródło danych |
zalecana wysokość montażu od 1.8 m |
obudowa metal |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
prąd znamionowy 13,5 A |
wyposażenie - zabezpieczenia termostat przegrzania |
wyposażenie - wskaźniki wskaźnik temperatury |
wyposażenie - transport i montaż rama do montażu naściennego |
wyposażenie - pozostałe regulacja mocy, zdalny termostat pokojowy |
przewód zasilający w komplecie |
produkcja brak danych |
szerokość 27,9 cm |
głębokość 25,1 cm |
wysokość 34 cm |
szerokość opakowania 39 cm |
głębokość opakowania 32 cm |
wysokość opakowania 43 cm |
waga 5,6 kg |
waga w opakowaniu 8,6 kg |
ilość na palecie EURO 24 szt. |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
Nagrzewnica elektryczna Master TR 3C

Nagrzewnice elektryczne
Nagrzewnice elektryczne szybko i skutecznie tworzą komfortowe warunki cieplne w pomieszczeniach, w których są używane. Charakteryzują się prostą obsługą i dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu doskonałe nadają się do długotrwałego użytkowania. Dużym atutem nagrzewnic elektrycznych jest fakt, iż nie wymagają one dostaw paliwa i nie zużywają tlenu, dzięki czemu ich eksploatacja jest czysta i bezpieczna. Cechy te sprawiają, iż nagrzewnice elektryczne to urządzenia o wszechstronnym zastosowaniu, które świetnie sprawdzą się zarówno w domach jak i w przedsiębiorstwach sektora rolnego, usługowego czy budowlanego.
Zalety nagrzewnicy elektrycznej Master TR 3C
- podwieszanie
- regulacja mocy
- elektroniczny zdalny chromotermostat
- wbudowany termostat przegrzania
- cicha praca
- nie zużywa tlenu
- brak spalin, zapachu i wilgoci
- zdalne sterowanie
- łatwa instalacja
- uchwyt ścienny w zestawie
- możliwość skierowania urządzenia pod kątem 45°
Nagrzewnica elektryczna Master TR 3C
Nagrzewnica elektryczna Master TR 3C to wytrzymałe urządzenie przystosowane do montażu naściennego. W zestawie wraz z nagrzewnicą znajduje się uchwyt naścienny, umożliwiający skierowanie urządzenia pod kątem 45° w kierunku ziemi, dzięki czemu ustawienie i instalacja maszyny nie stanowi problemu. Nagrzewnica TR 3C działa na zasadzie konwekcji wymuszonej. Zimne powietrze jest zasysane przez cichy wentylator i ogrzewane przy pomocy grzałek elektrycznych, a następnie jest wydmuchiwane. Pozwala to na szybkie i skuteczne stworzenie komfortowych warunków cieplnych w ogrzewanym pomieszczeniu. Sterowanie funkcjami nagrzewnicy odbywa się za pośrednictwem zdalnego, elektronicznego chronotermostatu dołączonego do zestawu. Pozwala on na ustawienie czasu pracy, pożądanej temperatury oraz trybu pracy: pełnej mocy, średniej mocy i wentylacji.
Zastosowanie nagrzewnicy Master TR 3C
- sklepy
- hale
- salony wystawowe
- sale konferencyjne
- bungalowy
- pomieszczenia biurowe
- warsztaty
- garaże
- duże namioty
- piwnice
Zawartość opakowania
- nagrzewnica elektryczna Master TR 3C
- chronotermostat pomieszczeniowy
- uchwyt ścienny
- przewód zasilający
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- urządzenie
- konsument / firma: 1 rok gwarancji (z opcją przedłużenia do 3lat)
- Istnieje możliwość bezpłatnego uzyskania 3-letniej ograniczonej gwarancji, szczegóły w zakładce gwarancja. Przedłużenie gwarancji jest bardzo proste:
- Wejdź na stronę internetową wskazaną w ulotce dołączonej do opakowania
- Zapoznaj się z warunkami i zarejestruj urządzenie marki MASTER w ciągu 30 dni od daty zakupu

Kalkulatory online
Zastosowania promienników / nagrzewnic

Szybki dobór
Poniższa tabela pozwala dobrać nagrzewnicę do konkretnych potrzeb. Można dokonać wyboru na dwa sposoby: wybrać odpowiedni model nagrzewnicy na podstawie kolumny opisującej wymaganą moc urządzenia (kolumna kW), lub określając kubaturę pomieszczenia (kolumna m³) i rodzaj jego izolacji termicznej, wybrać następnie właściwy model nagrzewnicy.
Poniższe obliczenia dotyczą wzrostu temperatury o 30 stopni: w przypadku większego lub mniejszego wzrostu, wynik zmieni się proporcjonalnie. Na przykład: podniesienie temperatury o 10 stopni wymagać będzie jedynie 1/3 mocy podanej w tabeli.

Dlaczego warto wybierać nagrzewnice marki master

- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- prawdziwe raty 0% - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
€ 5€ 0 - przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
€ 18€ 2
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "100 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 100 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "100 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Ten produkt podlega promocji "darmowy zwrot". Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań - skontaktuj się z nami. Wyślemy kuriera po odbiór produktu na nasz koszt.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia
od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po
odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie
w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument,
a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 11.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)
gwarancja | 5 lat | 4 lata | 36 miesiące |
cena tylko | € 78 € 3/m-c | € 45 € 3/m-c | € 0 |
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
- 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
- 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
- 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 6. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- c) uszczelki, filtry, akumulatory.
- 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 9. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
- a) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
- 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
- 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
- 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu.
Szczegółowe warunki 3-letniej ograniczonej gwarancji:
- 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
- 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
- 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
- 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
- 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
- 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
- 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
- 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
- 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
- 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
- • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
- • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
- • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
- • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
- • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
- • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
- • Zmiana konstrukcji
- • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
- • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
- • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
- 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
- 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
- 13. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu. W przypadku wymiany części gwarancja rozruchowa na wymieniane części wynosi 3 miesiące.
- 14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Kładziemy ogromny nacisk na serwis urządzeń, ponieważ urządzenia pracujące w trudnych warunkach, wymagają regularnej obsługi serwisowej i wymiany zużytych części na nowe.
Produkty przechodzą ciężkie testy w czasie prac remontowych, w kurzu i pyle, w czasie mrozów, przy dużej wilgotności powietrza. W takich sytuacjach nie możemy pozwolić na jakiekolwiek opóźnienia związane z długim czasem oczekiwania na pilnie potrzebne części zamienne, wiemy, że dzięki ich dostępności osiągamy przewagę nad konkurencją.
Klienci kupujący nasze urządzenia chcą mieć pewność i czuć się bezpiecznie zarówno w momencie zakupu, jak i w czasie użytkowania urządzeń. Wszystkie punkty serwisowe posiadają zapas popularnych komponentów do wszystkich urządzeń. Gwarantujemy dostępność komponentów do wszystkich urządzeń oraz zapewniamy krótki czas oczekiwania.
Punkty serwisowe MASTER w Polsce
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek