Produkty MASTER są objęte jednym z pięciu typów gwarancji (
w zależności od produktu):
- gwarancja 3 lata / 1 rok - brak karty gwarancyjnej
- gwarancja 1 rok dla produktów zakupionych po 01.03.2020 - brak karty gwarancyjnej
- gwarancja 1 rok dla produktów zakupionych przed 01.03.2020 - żółta karta gwarancyjna
- gwarancja 2 lata - niebieska karta gwarancyjna
- gwarancja 1 rok + 1 rok - biała karta gwarancyjna
Ponadto zamówienia złożone
wyłącznie przez stronę www.master.sklep.pl objęte są dodatkowo bezpłatną gwarancją door-to-door, tzn. koszt transportu kurierem do serwisu i od serwisu ponosi sprzedawca.
1) WARUNKI GWARANCJI "3 lata / 1rok" oraz "1 rok" (z datą zakupu po 01.03.2020) |
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
- Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
- 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
- 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
- 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 6. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- c) filtry, uszczelki, akumulatory
- 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 9. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 10. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
-
-
- *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
- 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
- 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu urządzenia.
* SZCZEGÓŁOWE WARUNKI 3 LETNIEJ OGRANICZONEJ GWARANCJI |
- 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
- 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
- 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
- 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
- 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
- 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
- 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
- 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
- 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
- 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
- • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
- • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
- • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
- • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
- • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
- • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
- • Zmiana konstrukcji
- • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie
niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
- • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
- • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
- 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
- 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
- 13. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu. W przypadku wymiany części gwarancja rozruchowa na wymieniane części wynosi 3 miesiące.
- 14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
2) WARUNKI GWARANCJI "1rok" |
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
- Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
- 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
- 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
- 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 6. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
- c) filtry, uszczelki, akumulatory
- 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 9. Niniejsza gwarancja wymaga dla swojej ważności podpisania przez kupującego. Tylko kompletnie i poprawnie wypełniona karta gwarancyjna uprawnia do naprawy gwarancyjnej.
- 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
3) WARUNKI GWARANCJI "2lata" |
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będę usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis Producenta w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
- Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
- 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy, jeśli nie uzgodniono inaczej ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru sprzętu. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu fabrycznym dodatkowo zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeśli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia sprzętu do naprawy, aż do jego dostarczenia do sprzedawcy lub właściciela.
- 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
- 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika punktu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 6. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewłaściwego doboru mocy chłodniczej urządzenia klimatyzacyjnego do kubatury lub wyposażenia pomieszczenia,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- c) filtry, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne,
- d) właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie bądź innej decyzji serwisu. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy. W przypadku braku pisemnej odpowiedzi ze strony Klienta, precyzującej dalszy los urządzenia, po trzykrotnym pisemnym ponagleniu do odbioru urządzenie zostanie oddane do recyklingu w terminie 30 dni roboczych od daty wysłania ostatniego pisma ponaglającego.
- 7. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw gwarancyjnych w nieautoryzowanych zakładach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 8. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, Klient ponosi koszty związane z podjętymi przez firmowy serwis Producenta czynnościami.
- 9. Niniejsza gwarancja będzie honorowana tylko i wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków:
- karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,
- karta gwarancyjna musi być poprawnie wypełniona,
- reklamujący musi posiadać dokument zakupu urządzenia (faktura, paragon), potwierdzający zgodność danych z kartą gwarancyjną.
- 10. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 12. Producent nie honoruje jakichkolwiek roszczeń o odszkodowanie, w tym roszczeń związanych ze szkodą wtórną powstałą w wyniku usterki bądź nieprawidłowego montażu.
ZALECA SIĘ RAZ W ROKU, NAJLEPIEJ PRZED SEZONEM GRZEWCZYM WYKONAĆ PRZEGLĄD URZĄDZENIA
4) WARUNKI GWARANCJI "1rok + 1rok" |
- 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
- Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
- 2. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Warunkiem otrzymania dodatkowego roku gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia, dokonanego na terenie Polski. Cena płatnego przeglądu zależy od rodzaju urządzenia, a cennik dostępny jest w punktach serwisowych.
- 3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
- a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
- b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
- 4. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
- 5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji
obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
- 6. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu
serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 7. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego
sprzęt do warsztatu serwisowego.
- b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
- - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
- - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
- - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
- - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
- - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- c) uszczelki, filtry, akumulatory.
- 8. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana
opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
- 9. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
- 10. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
- a) karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,
- b) karta gwarancyjna musi być kompletnie i poprawnie wypełniona,
- c) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
- 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 12. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu www.master.sklep.pl są zabronione.