Warunki Gwarancji
TYPY GWARANCJI

Produkty MASTER są objęte jednym z pięciu typów gwarancji (w zależności od produktu):
  1. gwarancja 3 lata / 1 rok - brak karty gwarancyjnej
  2. gwarancja 1 rok dla produktów zakupionych po 01.03.2020 - brak karty gwarancyjnej
  3. gwarancja 1 rok dla produktów zakupionych przed 01.03.2020 - żółta karta gwarancyjna
  4. gwarancja 2 lata - niebieska karta gwarancyjna
  5. gwarancja 1 rok + 1 rok - biała karta gwarancyjna

Ponadto zamówienia złożone wyłącznie przez stronę www.master.sklep.pl objęte są dodatkowo bezpłatną gwarancją door-to-door, tzn. koszt transportu kurierem do serwisu i od serwisu ponosi sprzedawca.

1) WARUNKI GWARANCJI "3 lata / 1rok" oraz "1 rok" (z datą zakupu po 01.03.2020)
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • c) filtry, uszczelki, akumulatory
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 10. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
  • 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
  • 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu urządzenia.


  • * SZCZEGÓŁOWE WARUNKI 3 LETNIEJ OGRANICZONEJ GWARANCJI
  • 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
  • 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
  • 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
  • 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
  • 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
  • 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
  • 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
  • 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
  • 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
  • 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
  • • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
  • • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
  • • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
  • • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
  • • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
  • • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
  • • Zmiana konstrukcji
  • • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
  • • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
  • • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
  • 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
  • 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
  • 13. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu. W przypadku wymiany części gwarancja rozruchowa na wymieniane części wynosi 3 miesiące.
  • 14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM


2) WARUNKI GWARANCJI "1rok"
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • c) filtry, uszczelki, akumulatory
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejsza gwarancja wymaga dla swojej ważności podpisania przez kupującego. Tylko kompletnie i poprawnie wypełniona karta gwarancyjna uprawnia do naprawy gwarancyjnej.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM


3) WARUNKI GWARANCJI "2lata"
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będę usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis Producenta w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy, jeśli nie uzgodniono inaczej ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru sprzętu. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu fabrycznym dodatkowo zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeśli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia sprzętu do naprawy, aż do jego dostarczenia do sprzedawcy lub właściciela.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika punktu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewłaściwego doboru mocy chłodniczej urządzenia klimatyzacyjnego do kubatury lub wyposażenia pomieszczenia,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) filtry, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne,
  • d) właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie bądź innej decyzji serwisu. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy. W przypadku braku pisemnej odpowiedzi ze strony Klienta, precyzującej dalszy los urządzenia, po trzykrotnym pisemnym ponagleniu do odbioru urządzenie zostanie oddane do recyklingu w terminie 30 dni roboczych od daty wysłania ostatniego pisma ponaglającego.
  • 7. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw gwarancyjnych w nieautoryzowanych zakładach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 8. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, Klient ponosi koszty związane z podjętymi przez firmowy serwis Producenta czynnościami.
  • 9. Niniejsza gwarancja będzie honorowana tylko i wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków: - karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego, - karta gwarancyjna musi być poprawnie wypełniona, - reklamujący musi posiadać dokument zakupu urządzenia (faktura, paragon), potwierdzający zgodność danych z kartą gwarancyjną.
  • 10. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 12. Producent nie honoruje jakichkolwiek roszczeń o odszkodowanie, w tym roszczeń związanych ze szkodą wtórną powstałą w wyniku usterki bądź nieprawidłowego montażu.
ZALECA SIĘ RAZ W ROKU, NAJLEPIEJ PRZED SEZONEM GRZEWCZYM WYKONAĆ PRZEGLĄD URZĄDZENIA


4) WARUNKI GWARANCJI "1rok + 1rok"
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Warunkiem otrzymania dodatkowego roku gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia, dokonanego na terenie Polski. Cena płatnego przeglądu zależy od rodzaju urządzenia, a cennik dostępny jest w punktach serwisowych.
  • 3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 4. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
  • 5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
  • 6. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 7. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) uszczelki, filtry, akumulatory.
  • 8. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 9. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 10. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
  • a) karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,
  • b) karta gwarancyjna musi być kompletnie i poprawnie wypełniona,
  • c) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
  • 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 12. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM



Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu www.master.sklep.pl są zabronione.