Rejestracja :: Logowanie
www.master.sklep.pl  Zawartość koszyka: 0 szt. / 0.00 zł
Jesteś tu  ››  MASTER sklep  ››  Warunki Gwarancji

TYPY GWARANCJI

Produkty MASTER są objęte jednym z czterech typów gwarancji (w zależności od produktu):
  • 1 rok (żółta karta gwarancyjna)
  • 2 lata (niebieska karta gwarancyjna)
  • 1 rok + 1 rok (biała karta gwarancyjna)
  • 3 lata BLAUPUNKT
  • 3 lata DAIKIN
1) WARUNKI GWARANCJI "1rok"
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • c) filtry, uszczelki, akumulatory
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejsza gwarancja wymaga dla swojej ważności podpisania przez kupującego. Tylko kompletnie i poprawnie wypełniona karta gwarancyjna uprawnia do naprawy gwarancyjnej.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM


2) WARUNKI GWARANCJI "2lata"
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będę usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis Producenta w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy, jeśli nie uzgodniono inaczej ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru sprzętu. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu fabrycznym dodatkowo zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeśli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia sprzętu do naprawy, aż do jego dostarczenia do sprzedawcy lub właściciela.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika punktu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewłaściwego doboru mocy chłodniczej urządzenia klimatyzacyjnego do kubatury lub wyposażenia pomieszczenia,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) filtry, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne,
  • d) właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie bądź innej decyzji serwisu. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy. W przypadku braku pisemnej odpowiedzi ze strony Klienta, precyzującej dalszy los urządzenia, po trzykrotnym pisemnym ponagleniu do odbioru urządzenie zostanie oddane do recyklingu w terminie 30 dni roboczych od daty wysłania ostatniego pisma ponaglającego.
  • 7. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw gwarancyjnych w nieautoryzowanych zakładach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 8. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, Klient ponosi koszty związane z podjętymi przez firmowy serwis Producenta czynnościami.
  • 9. Niniejsza gwarancja będzie honorowana tylko i wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków: - karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego, - karta gwarancyjna musi być poprawnie wypełniona, - reklamujący musi posiadać dokument zakupu urządzenia (faktura, paragon), potwierdzający zgodność danych z kartą gwarancyjną.
  • 10. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 12. Producent nie honoruje jakichkolwiek roszczeń o odszkodowanie, w tym roszczeń związanych ze szkodą wtórną powstałą w wyniku usterki bądź nieprawidłowego montażu.
ZALECA SIĘ RAZ W ROKU, NAJLEPIEJ PRZED SEZONEM GRZEWCZYM WYKONAĆ PRZEGLĄD URZĄDZENIA


3) WARUNKI GWARANCJI "1rok + 1rok"
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • Gwarancja pochodzi ze strony www.master.sklep.pl, autoryzowanego dystrybutora marki MASTER w Polsce. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja są zabronione.
  • 2. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy. Warunkiem otrzymania dodatkowego roku gwarancji jest dokonanie odpłatnego przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym, pomiędzy 6 a 12 miesiącem upływającym od daty zakupu urządzenia, dokonanego na terenie Polski. Cena płatnego przeglądu zależy od rodzaju urządzenia, a cennik dostępny jest w punktach serwisowych.
  • 3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 4. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
  • 5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
  • 6. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 7. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) uszczelki, filtry, akumulatory.
  • 8. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 9. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 10. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
  • a) karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego,
  • b) karta gwarancyjna musi być kompletnie i poprawnie wypełniona,
  • c) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
  • 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 12. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM


4) WARUNKI GWARANCJI BLAUPUNKT
  • Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia, na które wydana jest niniejsza Karta Gwarancyjna, pod warunkiem korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi. Gwarancji udziela się na okres 36 miesięcy od daty sprzedaży. Ujawnione w tym okresie wady usuwane będą bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia awarii. Nabywcy przysługuje prawo wymiany urządzenia na nowe, jeżeli:
  • a) w okresie gwarancji zakład serwisowy wskazany przez Producenta dokona 4 napraw, a sprzęt będzie nadal wskazywał znaczące wady uniemożliwiające jego prawidłowe użytkowanie,
  • b) wskazany serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady w urządzeniu z przyczyn technicznych jest niemożliwe lub przewyższa koszt nowego urządzenia, co zostanie skonsultowane z Producentem.
  • c) przed montażem stwierdzono fabryczną wadę uniemożliwiającą użytkowanie, sprzęt podlega wymianie bez dokonania naprawy.
  • 1. Wymianę urządzenia na wolne od wad , dokonuje się w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia wystąpienia nieusuwalnego uszkodzenia przez upoważniony serwis.
  • 2. Gwarancja będzie respektowana po przedstawieniu przez klienta: czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej (bez skreśleń i poprawek), ważnego dowodu zakupu urządzenia (faktura lub paragon) z datą sprzedaży taką jak w karcie gwarancyjnej,
  • 3. Sprzęt zainstalowany na stałe w miejscu użytkowania naprawiany jest w uzgodnionym z klientem terminie, a jeżeli wymaga to naprawy w warunkach warsztatowych urządzenie lub jego uszkodzony podzespół jest demontowany w celu naprawy i ponownie montowany po usunięciu wady.
  • 4. Okres gwarancji przedłuża się na wymieniony podzespół o czas naprawy.
  • 5. Gwarancją nie są objęte:
  • a) uszkodzenia i wady powstałe na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania urządzenia, wadliwej jego konserwacji, samodzielnych napraw lub zerwania plomb gwarancyjnych dostawcy lub zakładu serwisowego, dokonanych przez użytkownika lub osoby nieupoważnione, dokonanych bez zezwolenia przeróbek lub zmian w konstrukcji urządzenia, wadliwych parametrów zasilania elektrycznego, szczególnie w zakresie zmian napięcia, zasilania (spadki napięć, przepięcia), niewłaściwego doboru klimatyzatora do powierzchni kubatury i parametrów lokalu.
  • b) Uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych, takich jak:
  • • urazy mechaniczne, zanieczyszczenia elementów agregatu powstałe w trakcie eksploatacji,
  • • zalania, zjawiska atmosferyczne,
  • 6. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, użytkownik sprzętu zobowiązany jest skontaktować się bezpośrednio z dystrybutorem urządzenia w celu zgłoszenia usterki.
  • 7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, klient ponosi koszty pracy serwisu i transportu sprzętu w obie strony.
  • 8. Gwarancja jest ważna wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 9. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.


5) WARUNKI GWARANCJI DAIKIN




Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu www.master.sklep.pl są zabronione.
Kontynuuj
ZAUFALI NAM: kliknij tutaj, aby zobaczyć więcej firm
HOCHLAND POLSKA SP.Z O.O. GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD GRUPA INTERIA.PL SP. Z O.O. SP. K. BEMO MOTORS SP.Z O.O. STOCZNIA GDAŃSK S.A. TVN S.A. JYSK SP.Z.O.O. TOYOTA MATERIAL HANDLING POLSKA SP. Z O.O. MILLENNIUM DOM MAKLERSKI S.A. NORDEA POWSZECHNE TOWARZYSTWO EMERYTALNE S.A. MULTIKINO S.A. PGE GóRNICTWO I ENERGETYKA KONWENCJONALNA S.A. PKP INTERCITY S.A. ORLEN PETROTANK SP. Z O.O.,  ORLEN CENTRUM SERWISOWE SP.Z O.O. INSTYTUT PAMIĘCI NARODOWEJ POLSKA AGENCJA PRASOWA S.A. WIELKOPOLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA SP. Z O.O. FRITO LAY POLAND SP.Z.O.O. POCZTA POLSKA S.A. MINISTERSTWO GOSPODARKI LACTIMA SP. Z O.O. KOMPANIA PIWOWARSKA S.A. BRIDGESTONE DIVERSIFIED PRODUTCS POLAND SP. Z O.O. WARMIŃSKO MAZURSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA PRZEWOZY REGIONALNE SP. Z O.O. SOLARIS BUS & COACH S.A. TELEWIZJA POLSAT SP. Z O.O.
MOJE KONTO
› Rejestracja
› Logowanie
› Zmiana Hasła
› Moje Konto
› Moje Zamówienia
› Mój Koszyk
WSPARCIE KLIENTA
› Regulamin
› FAQ
› Kalkulatory
› Płatność i Dostawa
› Odstąpienie od Umowy
› Warunki Gwarancji
› Reklamacja Towaru
› Punkty Serwisowe
› Polityka Prywatności
O FIRMIE
› Historia Marki
› O Nas
› Certyfikaty i Autoryzacje
› Oferta Produktowa
› Współpraca Handlowa
› Nasi Klienci
› Kontakt
NASZE PRODUKTY
› nagrzewnice
› promienniki
› piecyki
› osuszacze
› wentylatory
› klimatyzatory
› akcesoria
› części zamienne
MASTER SKLEP
PROKA sp. z o.o.
ul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
Pn-Pt, 9:00 - 17:00
infolinia: 888 20 10 20
kontakt@master.sklep.pl
www.master.sklep.pl
› Kontakt ‹

Wszelkie materiały, w szczególności zdjęciowe, graficzne i tekstowe oraz ich układ w niniejszym serwisie www.master.sklep.pl stanowią własność prawnie chronioną prawem autorskim i innymi przepisami dotyczącymi ochrony własności intelektualnej. Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu www.master.sklep.pl są zabronione.