Gwarancja Wymiany


Wybrane produkty, oznaczone etykietą Gwarancja Wymiany objęliśmy ponadstandardową gwarancją.


Jeśli produkt objęty Gwarancją Wymiany zostanie dostarczony wadliwy, uszkodzony lub niesprawny
zostanie na nasz koszt wymieniony w trybie priorytetowym na NOWY.


Warunki Gwarancji Wymiany są proste:
  1. Wada musi zostać zgłoszona w ciągu 3 dni kalendarzowych od chwili odebrania przesyłki.
  2. Zgłoszenie musi zostać złożone w formie pisemnej, ze szczegółowym opisem usterki na adres mailowy [email protected]
  3. Gwarancją Wymiany są objęte zamówienia złożone przez wszystkich Klientów, również Firmy i Instytucje.
  4. Uszkodzenie powstałe w trakcie transportu przez spedycję wymagają spisania protokołu szkody z kurierem. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu bez spisanego protokołu szkody nie podlegają Gwarancji Wymiany.
  5. Jeśli uszkodzenie nie zostanie potwierdzone, Klient zostanie obciążony kosztami transportów.
  6. Jeśli uszkodzenie zostanie potwierdzone, to produkt:
    • zostanie wymieniony na nowy, identyczny jeśli będą dostępne w sprzedaży.
    • lub, jeśli produkty nie będą już dostępne to Klient może wybrać:
      • wymiana na dowolny inny produkt (po wyrównaniu różnicy w cenie)
      • zwrot 100% wartości zamówienia

Wygodniej niż w sklepie stacjonarnym!