Gwarancja Wymiany
Wybrane produkty, oznaczone etykietą Gwarancja Wymiany objęliśmy ponadstandardową gwarancją.
zostanie na nasz koszt wymieniony w trybie priorytetowym na NOWY.
Warunki Gwarancji Wymiany są proste:
- Wada musi zostać zgłoszona w ciągu 3 dni kalendarzowych od chwili odebrania przesyłki.
- Zgłoszenie musi zostać złożone w formie pisemnej, ze szczegółowym opisem usterki na adres mailowy [email protected]
- Gwarancją Wymiany są objęte zamówienia złożone przez wszystkich Klientów, również Firmy i Instytucje.
- Uszkodzenie powstałe w trakcie transportu przez spedycję wymagają spisania protokołu szkody z kurierem. Uszkodzenia powstałe w trakcie transportu bez spisanego protokołu szkody nie podlegają Gwarancji Wymiany.
- Jeśli uszkodzenie nie zostanie potwierdzone, Klient zostanie obciążony kosztami transportów.
- Jeśli uszkodzenie zostanie potwierdzone, to produkt:
- zostanie wymieniony na nowy, identyczny jeśli będą dostępne w sprzedaży.
- lub, jeśli produkty nie będą już dostępne to Klient może wybrać:
- wymiana na dowolny inny produkt (po wyrównaniu różnicy w cenie)
- zwrot 100% wartości zamówienia