Certyfikaty i Autoryzacje
Certyfikaty i Autoryzacje

W obecnych czasach konsumenci poszukują produktów na rynku na wiele różnych sposób. Jedni wybierają tradycyjną formę zakupu urządzeń i narzędzi w wyspecjalizowanych sklepach, gdzie sprzedawca informuje o właściwościach i zaletach danego urządzenia, gdzie na miejscu otrzymują fachową pomoc w doborze właściwego modelu oraz przeszkolenie z prawidłowej obsługi urządzenia. Drugą grupą są Klienci poszukujący produktów i decydujący się na zakup za pośrednictwem sklepów internetowych. Przy zwiększającej się liczbie internetowych punktów sprzedaży Klienci pozostają przed wyborem najpierw właściwego produktu a następnie sklepu, w którym dokonają zakupu. Wtedy Klienci narażeni są na kontakt z "nieuczciwymi" sprzedawcami, którym nie zależy na tym, aby Klient był zadowolony z zakupu a jedynie na sprzedaży każdej kolejnej sztuki towaru.

Dbając o rzetelną obsługę wszystkich Klientów, którzy chcą użytkować urządzenia MASTER oraz chcąc utrzymać zbudowany przez wiele lat wizerunek solidnej marki MASTER, zostało wprowadzone certyfikowanie, czyli tzw. autoryzacja firm, która pozwoli na wyróżnienie profesjonalnych sprzedawców. Aby w łatwy sposób wyróżnić takich sprzedawców przygotowane zostały certyfikaty i logo rekomendowany sprzedawca internetowy oraz autoryzowany regionalny dystrybutor. Certyfikaty prezentujemy poniżej:


master.sklep.pl - autoryzowany sprzedawca internetowy master.sklep.pl - autoryzowany sprzedawca regionalny